maandag 13 april 2015

HOE ONTDEK JE 100% GELUK LIEFDE EN BEVRIJDING

HOE DE WERELD IN ELKAAR ZIT...DE MENS IN DE WERELD EN SAMENLEVING IS NIET LIEF. HOE KOM JE TOT ULTIEME BEVRIJDING EN GELUK?

Onderstaande teksten mbt de bijbel (tussen de kruisjes) BEVESTIGEN MIJN EIGEN ERVARINGEN in mijn groeiproces naar waarheid vrijheid creativiteit speelsheid liefde geluk en God.

In al mijn persoonlijke ervaringen de laatste 10 jaar blijkt de mens, mijn medemens, ook mijn dierbaren, evenals ik zelf, uiteindelijk NIET LIEF en eerlijk.
We verrichten allemaal WERKEN (ls bijbel) die niet deugen en ten koste van anderen gaan!
Vaak weten we het mooi te brengen maar ook vaak uiteindelijk blijkt dat WE ALLEMAAL zondaars zijn en die begaan.
Als we dit ook nog ontkennen zelf hebben we nog heel veel zelfinzicht te verkrijgen.
Jezus werd gehaat omdat HIJ die oneerlijkheid en de waarheid benoemde en daar zijn mensen die zonden begaan niet van gediend!
Het mooie is dat dat gedrag wat we vertonen en als we zover zelfinzicht hebben en gegroeid zijn dat we toch zondaars zijn, dat dat ook de reden is om uiteindelijk op zoek te gaan naar TOTALE BEVRIJDING EN DIENSTBAARHEID. Dat kan ALLEEN GEVONDEN WORDEN IN GOD (of ook wel Allah, Jehovah, etc)....en dat IEDERS GEDRAG VAN ZONDEN VERGEVEN WORDT.
Degene die dat voor ONS EN OOK JOU GEDAAN HEEFT is Jezus.
Pas als we EEN zijn met HEM en hem en daarmee God liefhebben...en accepteren en bedanken en bidden dat HIJ ons van onze zonden verlost....kunnen we IEDERS ULTIEME DOEL BEREIKEN. Ultieme liefde geluk en bevrijding door EEN te zijn met God.

Kortom..Erken dat je zondaar bent en ontdek de weg naar God. Je kunt daarbij het pad samenlopen van Boeddha door BEWUST de 7 deuren zeg maar sleutels van je energiecentra te openen...trainen ...chakra's....ook wel de kleuren vd regenboog...waarbij je aan t einde de pot met GOUD gaat vinden...!
Als die paden hand in hand gaan....de bijbel, inzicht en bidden mbt God en t inzicht van je lichaam, ziel, geest, kwantummechanica, meditatie, ayurveda dan loop je de snelweg naar JOUW EN ONS GELUK! Dit kun je TRAINEN mbv ademhalingsoefeningen, focus, meditatie, etc. Bewust zijn over voedsel is ook cruciaal.

Uiteindelijk doel van iedereen is om de medemens OOK op deze weg te helpen en begeleiden. "Obey your soul, spirit andere thru them Jezus and God...to become ONE"!.

Cruciaal is om het kleine jochie of meisje van 4 Jr oud weer helemaal te bevrijden...waardoor je nu met de kennis van een volwassene weer 100% vrij durft te lachen spelen inspireren net zoals toen je dat kleine kind was!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
God heeft Jezus liefgehad vóór de grondlegging van de wereld. Jezus zei eerder tot zijn broers: ‘De wereld kan u niet haten, maar Mij haat zij, omdat ik van haar getuig dat haar werken boos zijn.’
De wereld haat Hem, ze haten Jezus. Omdat Hij laat zien dat hun werken boos zijn. Hij zei tegen zijn Vader dat ‘de wereld erkent dat U Mij hebt gezonden en hen hebt liefgehad zoals U Mij hebt liefgehad.’ Johannes schreef in zijn eerste brief: ‘Hebt de wereld niet lief, noch wat in de wereld is. Als iemand de wereld liefheeft, is de liefde van de Vader niet in hem.’
‘Opdat zij één zijn zoals wij één zijn: Ik in hen en U in Mij; opdat zij volmaakt worden tot één, opdat de wereld erkent dat U Mij hebt gezonden en hen hebt liefgehad zoals U Mij hebt liefgehad.’
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking: