donderdag 6 oktober 2016

OP AANVRAAG: WONDERBAARLIJKE VERLICHTINGSSESSIE tbv JOUW DIEPE GELUK

OP AANVRAAG TE RESERVEREN!
( enthousiast en positief gewaardeerd, zie reactie deelnemers)
WONDERBAARLIJKE SPIRITUELE VERLICHTINGSSESSIE:
CONNECTIE MET DE UNIVERSELE / GODDELIJKE BRON
(inclusief zuiver antwoord op jouw grootste levensvraag en de grootste nieuwste onbekende levens inzichten).
door ing. J.M. John Troost (0684397913)
topsportcoaching@gmail.com
Locatie: in overleg
Duur: 2,5 a 3 uur
Aantal deelnemers minimaal 15, maximaal 100.
Introductie prijs: 25 euro exclusief consumpties.
(ook intensief dagprogramma mogelijk met nog meer persoonlijke live ervaring).
We zoeken allemaal liefde in ons zelf, innerlijke rust, extra energie, en antwoorden op jouw actuele levensvragen nu op dit moment. Ook zoeken we de grootste genezende kracht in ieder om jouw fysieke en of mentale knelpunten op te lossen. En we zoeken een leiding en stuur in ons leven van onze ziel.
WAT AAN BOD KAN KOMEN! IN OVERLEG SAMEN TER PLEKKE WAARAAN JULLIE HET MEESTE BEHOEFTE HEBBEN OM NU TE ERVAREN.
1. WIE BEN JIJ EN WAAR KOM JIJ VANDAAN?
2. HOE RAAK JE DE WEG KWIJT IN ONS DOOLHOF VAN HET LEVEN EN HOE KEER JE TERUG NAAR JOUW EN ONZE BRON?
3. WELKE 5 ‘KRACHTEN’ waarvan 2 a 3 ongebruikt, BEZIT DE MENS?
4. HOE GENEES JIJ JEZELF VAN ALLERLEI KLACHTEN?
5. HOE KRIJG JIJ DIRECT VEEL EXTRA ENERGIE?
6. HOE KOM JIJ IN VERBINDING MET DE UNIVERSELE OF GODDELIJKE BRON?
7. WAT GAAT ER KOMENDE 10 TAL JAREN IN DE WERELD GEBEUREN EN WAAROM?
8. ANTWOORD OP JOUW BELANGRIJKSTE LEVENSVRAAG UIT JOUW ZIEL
(neem 1 voor jou belangrijke vraag mee mbt werk, relatie, passie, studie, leefplek, gezondheid etc en we gaan je het antwoord zelf laten ervaren los van je overtuigingen door jouw ziel).

WIE BEN IK?
John Troost, ingenieur oorspronkelijk manager van grote complexe miljarden projecten, sinds 15 jaar fulltime gewijd aan het spirituele traject. Ik ben opgeleid als therapeut aan de academie van transformatiewerk waar ik  vrijwel alle bekende spirituele stromingen en therapieen heb getraind.  Reïncarnatie, meditatie regressie trance dance lichaamswerk mantra's rebirthing etcetera. Verder orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut, aaccupunctuur, energiebanen, kwantummechanica opgeleid. HBO opleiding westerse medische basiskennis over ons lichaam. Vier jaar wereldwijd opgeleid door mijn leraar Mohammed Joseph Flores in Tiel, Curaçao en Los Angeles. Voeding, religies, universele kennis, meditaties etc. Daarnaast 15 jaar chakra's getraind en reizende naar de 13 dimensies en in staat me te verbinden met ieders ziel om de antwoorden te voelen. Daarnaast in opdracht van bekende topsporters en bekende  politici en organisaties werkzaam aan onmogelijk gedachte successen voor oa PSV Anderlecht Az Twente Oranje etc...waarbij de spirituele krachten ingezet worden zodat FLOW EN GELUK EN OOK SUCCES VOORHANDEN ZIJN.

GENEZINGEN
Diverse bekende topsporters en particulieren 'wonderbaarlijk' mogen genezen circa 5x zo snel dan gebruikelijk in het reguliere circuit.
Van harte welkom voor een uitdagende inspirerende leerzame en ervaringsrijke sessie.

Hartelijke warme zonnegroet,
John Troost

REACTIES
Het was geweldig!!
Thanks John voor al het moois dat ik heb mogen leren en heb mogen ervaren! 
Maartje G-T.

Hallo john,
Ik wil je als bedanken als persoon voor de mooie daden die je vericht en mij hebt laten ervaren in een paar uurtjes tijd.
Ik kan iedereen aanbevelen om jou als persoon te ervaren in alle wijsheid en liefde die jij vanuit je hart te bieden hebt. Ik heb genoten. Tevens als ziener heb je mijn ogen de kost gegeven. Bedankt peter houw van je ziel zoals je bent.
Dave R.

Geweldig voor koos en carla dat de avond zo succesvol was.als ik dit zo lees vind ik het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn.zo te horen een hele speciale man die John Troost.als hij weer komt ben ik er zeker bij :D

Barbara M.
Dankbaar! Het was een hele aparte en mooie ervaring... ik sluit me volledig aan bij bovenstaande en alles wat gisteren ook voorbij kwam....ben er eigenlijk stil van...te veel om onder woorden te brengen hier en NU......dus.. .nagenietend...ik zeg... voor herhaling vatbaar... ;) Hartelijk dank voor het delen! ook dank aan Carla van Buggenum en alle mooie aanwezigen ;) ..  dikke knufff...xxx
Jetje J.

Bij thuiskomst rond half 12 zaten er zo'n 20 mensen in een bubbel van eenheid, samenhorigheid, liefde en betovering van de avond. Heerlijk om in zo'n warm badje thuis te komen ;)
Koos K.

Zojuist de trillingen zelf mogen ervaren :) Beginnend bij mijn linker hand en later de hele arm tot aan de schouder. Niet zo heftig als bij jou John Troost, maar dit is al een hele mooie en heftige ervaring welke ik zeker verder ga ontplooien ;)
José W.

bijzondere man met een zeer bijzondere avond voor een ieder die ooit de kans krijgt ... ik zeg DOEN!!!!
voel me energiek en goed in m'n vel
uiteraard sluit ik mij ook volledig aan bij de mooie berichten hierboven
<3 DANKJEWEL John Troost <3
en natuurlijk <3 Carla van Buggenum DANKJEWEL <3 zonder jou was dit mogelijk geweest!!
Kim ten K.

Ik sluit mij helemaal aan bij de overige reacties: Wat een bijzonder mooie avond weer!
Veel nieuwe inzichten gekregen, maar ook oude die nu verduidelijkt zijn
Confronterend maar toch zeer prettig
Een avond met (voor mij persoonlijk) tegenstrijdigheden maar toch in harmonie
Dank jullie wel voor weer een nieuwe verrijking Carla van Buggenum en John Troost, maar ook zeker alle andere aanwezigen ❤

Spirituele verlichtingssessie: connectie met de goddelijke universele bron
http://johntroost.blogspot.com/2016/10/spirituele-verlichtingssessie-connectie.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten