zaterdag 8 oktober 2016

Top healer!!!

TOP healer.
Lieve mensen in mijn 15 jaar van spirituele lessen groei en werk fulltime heb ik vele healers mogen ontmoeten. Sinds deze zomer ken ik Koos Karsten inmiddels goede vriend die mesmerisme, body de-armouring, matrix healing doet. Zijn gebruikte healings energie en verbinding daarin is het meest krachtige en effectieve die ik na al mijn wereld reizen trainingen festivals heb mogen ervaren.
Er gebeuren letterlijk 'wonderen' in de genezing van fysieke en emotionele klachten en blokkades. Omdat ik zelf vele mensen en topsporters ook fysiek of emotioneel genees met de hoogst beschikbare energie kosmisch met trillingsfrequentie uit de zon en 13e dimensie durf ik met overtuiging aan te reiken dat iedereen enorme baat en genezing snel en effectief en zeer vanuit het hart gaat ervaren bij Koos. Kortom heb je een vraag of klacht of wil je groeien dan wil ik iedereen hierbij Koos van harte aanbevelen. Er zijn vele healers waarbij je energie voelt en effect, Koos zijn 'gebruikte' kracht is vele malen groter. Ervaar het zou ik zeggen.

Daarnaast werkt hij samen met zijn lieve partner Carla en geven zij wekelijks spirituele avonden waarbij er inmiddels een mooie groep mensen van ca 15 p veelal vanuit een 'lastige' persoonlijke fysieke en of emotionele les en levens situatie zijn gegroeid naar vrolijke bewuste mensen die nu zelf stap voor stap hun spirituele vaardigheden inzetten als healer of coach. Prachtig was er gebeurt! Grote klasse!

Lieve Koos en Carla. Move on it is very valuable and amazing. Time to make the next step. Full time healing!
Lieve warme en dankbare groet,
John Troost

Koos en Carla: zie CK-healings

Voor mijzelf: via topsportcoaching@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten